Međimurski kalamper s novim vizualom kreće u osvajanje domaćeg, ali i šireg tržišta, rečeno je na konferenciji za medije u županijskoj vijećnici na kojoj je predstavljeno novo ruho ove županijske robne marke.
Župan Matija Posavec podsjetio je da se u našem kraju proizvodi oko 101 tisuća tona krumpira godišnje, što je 70 posto hrvatske proizvodnje stoga je njegova proizvodnja važan dio poljoprivrede.
Čak 862 obiteljsko poljoprivredna gospodarstva vezana su uz proizvodnju krumpira, imamo nekoliko proizvođačkih organizacija te udrugu proizvođača merkantilnog krumpira.
Napravljen je vizualni identitet Međimurskog kalampera te ostali promidžbeni materijali koji ići prema distribuciji na područje cijele Hrvatske, rekao je župan.
Predsjednik udruge proizvođača merkantilnog krumpira Damir Mesarić najavio je da će se Međimurski kalamper uskoro pronaći u ponudi velikog trgovačkog lanca, kao i da je to veliki uspjeh jer nije jednostavno plasirati proizvod u konkurenciji trgovačkih lanaca koji imaju vlastite marke.
S procesom brendiranja započeto je još 2019. godine kad je i zaštićena oznaka županijske robne marke. Međimurski kalamper ima dugu tradiciju, a njegova kvaliteta poznata je diljem Europe.
Konferenciji za novinare prisustvovali su i pročelnik za gospodarstvo, poljoprivredu i turizam Darko Radanović, voditelj Službe Uprave za stručnu podršku razvoju poljoprivrede i ribarstva u Ministarstvu poljoprivrede Milorad Šubić te načelnik općine Belica Zvonimir Taradi.